Petra Liuski

Tar tillbaka om rapporteringen av #vbtn2012

Lämna en kommentar

Jag är den förste att erkänna att jag måste motgå mitt eget utlåtande från gårdagen och ge tummen upp idag för att lokalmedierna uppmärksammat Granddagarna. Idag har jag nämligen såväl hört dessa dagar omnämnas på radion som läst om dem i dagspressen. Härligt! Så ska det vara. Nu återstår enbart problematiken att få befolkningen i länet att inse fördelarna och effekterna med denna årliga satsning. Förslag på tillvägagångssätt, någon?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

