Petra Liuski

Vill du testa coaching?

8 kommentarer

Nu sätter jag äntligen igång att coacha på allvar! Jag är numera diplomerad coach och associerad till SHIFT Education. Framförallt är jag ett levande bevis på hur kraftfull den här metoden är – utan coaching hade jag aldrig kommit hit där jag är idag.

Jag ser verkligen fram emot att få följa många härliga individer längs förändringens väg. Känner du dig nyfiken och vill bli coachad är du varmt välkommen att höra av dig. Du behöver inte ha ett specifikt mål, det räcker med en tanke och en känsla att du vill förändra något – jag hjälper dig sedan hitta ditt mål och din väg dit.

Mina fokusområden för coaching är

…LIVSSTIL: om du vill förändra en vana, hitta ny balans eller exempelvis sluta snusa – allt som har med din livsstil att göra.

…KARRIÄR & ARBETE: om du vill förändra ett sätt att jobba på, hitta nya rutiner eller byta karriär – delarna som innefattas i yrkeslivet.

Har du frågor, eller vill boka – kontakta mig på petraliuski@gmail.com, 073-6636640

Under februari erbjuder jag rabatterat pris: du faktureras endast halva priset vid bokning av tre tillfällen. Coachingsamtalen är 45 minuter och vi kan ses, skype:a eller prata över telefon. Givetvis är allt vi samtalar om sekretessbelagt. 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

8 thoughts on “Vill du testa coaching?

  1. Vad roligt att höra att du är klar nu! Stort lycka till med ditt coachade!

  2. Stort lycka till, jag vet att du kommer göra ett toppen jobb, för att du är du! Kram

  3. Grattis! Och lycka till!!! Har du prisuppgifter på coachingsamtalen som man kan gå in och kika på någonstans?

  4. gratulerar och bra jobbat! Önskar dig lycka till och lyllos till alla du kommer coacha!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

