Petra Liuski

Skada att ta hand om

2 kommentarer

Jag har en sådan där dag då saker blir som de blir. Det finns en hög av uppgifter, ett par deadlines och annat smått och gott att beta av under dagen. Och så en liten förstaklassare som skadat sig på förmiddagen. Skadan är i sig inte så allvarlig, det är den fasade skåp-på-tå-skadan som drabbat sonen. Men en blå pulserande stortå påverkar faktiskt en hel del, så det är inte att förringa. Mina to-do’s blir lite drabbade och förskjutna, men det spelar egentligen mindre roll. Kärlek och kramar är vad som behövs från mig idag.

Men först ska jag återgå till effektivitet medan Krille är hemma – efter det, mys och omhändertagande.

Hoppas du har en fin måndag.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Skada att ta hand om

  1. Hoppas att dagen blev bra trots allt, och att lilleman fick de kramar han ville ha. ❤

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

