Petra Liuski

Ger efter, som en av de sista…

4 kommentarer

image

Som kanske en av de sista i landet ger jag nu efter för den elektroniska kalendern. Jag har testat halvhjärtat tidigare och sagt tack men nej tack.

Det är motvilligt jag nu lägger bort min pappersdito (vet inte om jag kan kasta den ännu…). Men det här är till det bättre funktionsmässigt. Helt klart. Vi kan ha lite bättre koll på varandras tider, Krille och jag, vilket är ett krav numera med kvällsaktiviteter mm. Det är kära kassakon google som får äran att nyttjas. Känns enklast just nu.

Nu ska jag peppa mig till att det här är bra, effektivt och miljövänligt (jag letar halmstrån här vänner…). Dessutom är det kul och enkelt (host host).

Berätta – hur gör du?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Ger efter, som en av de sista…

  1. Älskar Google Kalender. Har flera st för olika verksamheter o personer. Allt synkas automatiskt med vår datorer, paddor o mobiler. Grymt!

  2. Skulle varken ha ett fungerande företag eller familjeliv utan den!
    Jag var också väldigt förtjust, och la ner stor möda på att hitta den perfekta papperskalendern förr. Du kommer inse de extrema fördelarna snart nog. Kom bara ihåg den gyllene regeln för att slippa ev bråk, ”kalendern gäller” om nån har glömt att lägga in nåt ;-).

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

