Petra Liuski

Mitt samtal med Maud Olofsson

Lämna en kommentar

I tisdags fick jag en stund tillsammans med f.d näringsminister och numera egenföretagaren Maud Olofsson. Hon pratade entusiastiskt om företagande, jämställdhet och drömmar – och jag slogs flera gånger av vilken oerhört glad och engagerande människa hon är. Det känns otroligt roligt att ha fått en inspirerande pratstund med henne, det sticker jag inte under stol med, intervjun är definitivt ett minne jag bär med mig.

Är du nyfiken på min intervju med Maud Olofsson finns den att läsa på Leia Accelerators hemsida.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

