Petra Liuski

Jag lever! Om ni börjat undra….

3 kommentarer

Det blir lite tid över för bloggande dessa dagar, men ett litet livstecken bjuder jag på 🙂

Diverse småjobb och möten har stått på agendan senaste dagarna, och däremellan bokbråk. OK, bokskrivande heter det, men jag bråkar med mig själv för att få textdelarna att förmedla den känsla vi vill få fram. Men vad tusan, jag har ju ett helt dygn på mig nu 😉 Till råga på allt är jag gräsänka dessa bråda dagar, en dito med huvudvärk…, en kombination som sätter logistiken på prov – men allt går om man vill.

Så med denna lilla vink sätter jag igång dagen med skrivande och två intressanta eftermiddagsmöten.

Önskar er en härlig onsdag, denna Jobba-hemifrån-dag som det ju också är.

Två nya texter från Granddagarna finns att läsa här:

Dohi – en ödmjuk doer i teknikens framkant

Populärt showroom på Grand Hôtel

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Jag lever! Om ni börjat undra….

  1. Bokbråk, haha, bra ord :-)! Vi är nog många som är nyfikna på boken.

    kram

  2. åå, vad bra där är du ju! Ha en fin dag och ta hand om dig, jag längtar dock efter boken så snabba på….;)

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

