Petra Liuski

Rubrik med Kicki gör mig glad!

1 kommentar

image

image

Det är härligt att se driftiga personer uppmärksammas i lokalmedia. Idag blev jag riktigt glad då jag öppnade tidningen och såg min kompis Kicki Fagerlund på bild.

Tillsammans med Tove Liliequist har Kicki startat ett projekt för att stötta kvinnor som vill leva på sin musik, ”Du är queen ”. Det handlar visserligen om att hjälpa kvinnor med tips och worshops, men främst handlar det om att börja skaka om de rådande normerna.

Jag klppar händerna, jublar och hejar definitivt på dessa framåtblickande tjejer och hoppas på ett lyckat projektår för dem.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Rubrik med Kicki gör mig glad!

  1. Pingback: Bland drottningar och stjärnor | Jenny Eklund

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

