Petra Liuski

Jag har valt hur jag spenderar min söndag

6 kommentarer

Söndagar är söndagar. Då ska man umgås, vila och bara vara. Min söndag hade gärna fått innehålla dessa element men idag ligger fokus på att göra massor med manuset till boken. Korrsväng, tillägg och ändringar. Och vet ni, det känns jättekul!

Jag skulle kunna välja bitterhet eller att inte jobba alls men det ligger så långt ifrån vad jag känner. Det här är kul och är dessutom en av mina drömmar. Söndagar kommer det fler av men möjligheter att testa vingarna kommer bara ibland. Det är mitt svar till de som tycker det är befängt att jag använder den heliga söndagen till jobb. Jag väljer att göra just det här på min lediga söndag.

image

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Jag har valt hur jag spenderar min söndag

  1. Otroligt härligt när man själv kan välja! =) Jag ska också skriva i dag, men tänkte också hinna med en del bokläsande på soffan =) Lycka till med skrivandet!

  2. Hej 🙂 Känns som om det där kunde ha varit skrivet av mig…

  3. samma här, känns som helgerna blivit då man får tid till att göra det roligaste!
    även om det är viktigt med total ledighet också. men varannan helg kanske?
    lycka till med manuset!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

