Petra Liuski

Förlorat oskulden i radiosammanhang

9 kommentarer

Jahapp. Då var det gjort. Nu har min första krönika sänts på Morgonbloggen i P4 Västerbotten och jag har därmed blivit av med radiooskulden. Mitt klingande umeåmål och ljusa pippistämma har nått ut i etern. Det var inte så farligt att lyssna på sig själv ändå, men nog kommer det att krävas lite invänjning.

Hur det gick? Ja, ni minns kanske mitt inlägg om inspelningen av krönikan och resultatet av det och min krönika ”Sluta gnäll och ta tag i det” kan ni nu lyssna till här. Då du hört vad jag tycker vore det intressant att höra din uppfattning om det faktum att människor tycks gå omkring och tycka att alla andra får så mycket gjort. Hur är det – tar du tag i saker?

Givetvis har Morgonbloggen en facebooksida och de finns även på twitter om ni vill följa de härliga gänget i sociala medier.

Bild: lånad från Morgonbloggen

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

9 thoughts on “Förlorat oskulden i radiosammanhang

  1. Pingback: Att höra eller inte höra » a Lady & a Tramp

  2. Pingback: Att höra eller inte höra « a Lady & a Tramp

  3. jag lyssnar ofta på p4 västerbotten, kul att lyssna på nån man känner! 🙂 jag lovar att mejlbomba dem om du inte får fortsätta.. på mitt jobb gnälls det jämnt o ständigt över ett som annat, men ingen vågar göra/säga nåt åt förmannen eller chefen..ingen förutom jag förstås, så jag känner mej ibland som värsta bitchen. Men bättre att säga vad man tycker än att ångra att man inte sagt nåt. 🙂

  4. woow bra pratat!
    Håller med i allt, och det är också typiskt dig och vad du står för som kommer fram, heja dig! Ser fram emot fler =)

  5. Du! Så skoj att höra din röst 🙂 Håller med dig om att sluta gnälla och ta tag i ”det”, helt i min mening, jag har svårt att förstå det där gnället, speciellt när det är återkommande hos en människa heeeeela tiden. Nä jag är inte rädd att misslyckas och jag lovar att jag vågar. Heja Petra!

    Ha en fin vecka. Kram

  6. Kul!! =)
    lyllo dig, jag gick just och tänkte på P4 morgonbloggen imorse… tänkte lyllosar. Jag som älskar radio.
    Fast min oskuld är borta sen lääääänge, har varit sommarpratare på radio umeå! 😉
    det var däremot mer ett engångs, så det går nog bättre för dig! grattis och lycka till! blir det återkommande?

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

