Petra Liuski

Flyt, sug och förkläde på!

Lämna en kommentar

Hittills har dagen innehållit och varit precis som jag tänkt den. Underbart. Jag har fått massor av input och hunnit med ett par intressanta möten. Ett par nya uppdrag på ingång och tjaaa… jag kan inte annat än säga att det känns fint. jag har visserligen ett par saker kvar att göra innan dagsbokslut kan göras, men känslan är bra. Känslan är flyt.

Jag svängde förresten in på stan en sväng efter ett möte och för första gången på två månader tänkte jag ”den ska jag bara köpa” men fick snabbt tänka ”nej, jag har ju köpstopp” och vips var shoppingsuget borta. Effektivt 🙂

Nu ska jag svira om till husmorsstassen: förkläde. På schemat närmast stå det glamorösa punkterna: middagsbestyr, tvätt och lite småstök. Visst är det härligt med konstraster? 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

