Petra Liuski

Tar revansch på lillördagen

2 kommentarer

image

Idag tar jag revansch mot gårdagen. För igår var en sådan dag jag vill glömma. Inget blev som jag tänkt. Alls. Eller jo, möjligtvis semlan på kvällen.

Men idag dammar jag av den där exemframkallande klyschan ”ny dag, nya möjligheter”. För så får det bli. Mitt mål med dagen är att ha gjort 90% av allt på min att-göra-lista. Det kommer jag att fixa med en del slit. Bland annat ska jag skriva ett par offerter, avsluta manus efter korr, påbörja en femårsplan och vara på ett par spännande möten. Ikväll blir det familjetid, promenad och eventuellt en inventering av  chokladlagret (på alla sätt 😉 ).

Det blir med andra ord en spännande och bra dag, det här. Önskar dig detsamma.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Tar revansch på lillördagen

  1. Vad synd att du inte kunde komma igår… Vi saknade dig! Kram

  2. Hoppas denna dag blir bättre för dig!

    Har lite problem att komma in på din sida, den liksom låser sig. Ibland kommer jag inte alls in, och ibland tar det en stund innan sidan laddas. Vet inte vad det kan vara?

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

