Petra Liuski

Hög av boost och med sikte på att växa!

4 kommentarer

Jag är fortfarande lite så där småhög av känslan från gårdagens inspirationsboost. Vilka människor jag får äran att möta som egenföretagare! Det är helt fantastiskt. Jag är övertygad om att jag aldrig fått den chansen om jag fortsatt min tidigare anställning. Å andra sidan hade jag aldrig varit där jag är erfarenhetsmässigt utan mina tidigare anställningar, så jag är oerhört glad att jag fått den tiden också.

Känslan idag är möjligheter och framgång. En del saker börjar falla på plats och jag har hittat ett par bra fokuspunkter att utgå ifrån. Idag kom dessutom några nya idéer till mig under min förmiddagspromenad, idéer som känns riktigt lovande. Dels handlar det om några rent organisatoriska aspekter, dels om arbetsverktyg. Men framförallt kom jag på mig själv att veta hur jag vill växla upp mitt kommunikationsföretag. Spännande och hisnande tanke!

Med det sagt ska jag genast sätta mig ner och anteckna lite tankar och riktlinjer. Ha en riktigt fin lördag!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Hög av boost och med sikte på att växa!

  1. Att veta är att komma vidare… konsten att vara klok…
    Streckgubben

  2. Spännande att växla upp!
    Har faktiskt också reflekterat över det idag på morgonen, hisnande tanke som blev för mkt så jag la locket på ett tag:)
    Vill höra mer om ditt dock!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

