Petra Liuski

Rekordsnabbt – eller?

Lämna en kommentar

Jag tror minsann det här var något slags rekord. Helgen har svischat förbi i ett nafs. Och jag har inte hunnit med allt jag tänkt! Känner du igen dig? Ja, det stämmer det du tänker – det är nästan alltid så här. Tiden flyger och så plötsligt är det söndag kväll. Hur går det till?

Min reflektion är att många gånger då jag slappar och inte stressar till saker under en helg, så går tiden snabbare. Det tar längre tid att göra saker och då upplever jag det som om tiden passerar i sannare takt. Men å andra sidan tycker jag att smockfyllda helger drar förbi i ett obarmhärtigt tempo också… Jag får nog ta och fundera vidare på vad det är som göra att det känns som om söndagarna alltid ligger så tätt inpå fredagar.

Ha en fortsatt skön söndagskväll alla! För mig stundar jobb.

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

