Petra Liuski

Träff med twittervänner IRL första gången

4 kommentarer

Med risk för att låta extremklyschig så kan jag inte säga annat än att jag känner mig som en ny människa efter en god natts sömn. Underbart. Och jag ser verkligen fram emot den här dagen – möten, pr och Skåne. Kan det bli annat än bra?

Nu blir det först frukost med Isa Kjellsdotter och Cissi Enering, två härliga kvinnor som jag träffat genom sociala medier. Egentligen skulle Paulina Strand och Josefin Karsten varit med också men det blev inställt med anledning av vardagslivet (som jag vet så väl hur det funkar denna vinter). Jag hoppas på träff en annan gång 🙂

Vet ni, jag tycker fortfarande att det är lika häftigt varje gång jag får träffa någon IRL, någon som jag bara pratat med via twitter och facebook. Tänk vilka möjligheter sociala medier skapar! Fantastiskt.

Önskar er en fin lillördag!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Träff med twittervänner IRL första gången

  1. Hej Petra, hoppas ni hade en trevlig frukost tillsammans. Jag är så ledsen för att jag missa men kan ju tyvärr inte råda över det. Hoppas verkligen vi kan ses nästa gång vi är i närheten av varandra. Ha det gott och lycka till med projektet. Kram Paulina

  2. Tack för en toppen frukost och skönt samtal. Tänk att vi ses för första gången och känslan är att jag redan känner dig och framförallt att jag gärna träffar dig igen! Snart:) all lycka till med dina projekt du kommer lyckas, big Time / isa

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

