Petra Liuski

Nu är jag less på paus-mode

Lämna en kommentar

Denna vecka kan inte gå till historien som en av de mest spännande… Jag har Bara jobbat, varit gräsänka och vilat. I och med att denna gnagande förkylning varken tycks vilja bryta ut eller ge vika är det lika bra att köra på.

I morgon förklarar jag mig frisk så jag får lite fart på vardagen igen 🙂 Ur med paus-läget och in med fast forward.

Resten av denna dag blir dock tillägnad de där tre ovan nämnda aspekterna. Allt i en mix för att göra det mer komplicerat.

Hoppas ni har en fin dag.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

