Petra Liuski

Fika och nattskift

3 kommentarer

image

I kväll blir det en långkörare. Jag har halkat efter en hel del på grund av sjukdom men nu jäklar ska jag ikapp och förbi. Laddar med fika innan det är dags för artikelförfattande, webbsideoptimering, manuskorr och framsideskapande. Ja, ni hör vilken härlig mix av uppgifter jag har att njuta av. Lekstuga! Älskar mitt jobb.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Fika och nattskift

  1. Åh, blir riktigt avis på din energi och kreativitet!
    Har lagt av med nattpassen sen jag började jobba, men de är helt klart guld värda!

    • ja de är mysiga och kreativa om de inte kommer för ofta. Just nu känns det mer lockande att dra ner på dem. Men snart är boken klar och saker och ting kan normaliseras lite 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

