Petra Liuski

Grattis Pia – nu får du FULL KOLL

Lämna en kommentar

Det kom in en hel del bidrag via blogg, facbook och mej till tävlingen där man kunde vinna ett exemplar av Lotta Abrahamssons bok FULL KOLL. Kul! Nu har jag kikat på era svar och vinnare av boken är Pia. Henne svar på frågan ”Vad skull du vilja få koll på?” lyder:

” Jag är van att ha full koll på allt, fastän jag egentligen är en förvirrad småbarnsförälder med för många järn i elden. Så jag skulle fortsätta ha full koll på allt, men mest full koll på hur jag ska få livet att gå ihop när jag börjar jobba igen, det har varit så enkelt nu med barn varannan vecka och mindre barn veckan efter och inte behöva jobba. Jag vill verkligen jobba och jag vill att min hjärna ska klara av ytterligare den uppgiften, dessutom måste jag ha koll på att plugga in teori och ta tag i ett körkort! Puh!”

Stort grattis Pia – och lycka till med körkort, karriär och familjepussel. Hoppas du får full koll nu 😉

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

