Petra Liuski

Det du tänker, gör & säger har betydelse!

2 kommentarer

Jag undrar om det är fint eller fult att satsa på sitt personliga varumärke idag. För mig är det en självklarhet att vi alla ska utveckla, visa och värna vårt varumärke. Jag gör det – dagligen. Allt jag gör, säger och tänker är jätteviktigt för min framtid och framgång. Det handlar om att alltid kunna stå för allt, hålla samma grundprofil i alla lägen och se till att synas och vara på rätt ställen där det passar just dig. Oavsett om du är entreprenör, vd eller anställd så har du ett varumärke att värna om.

Hur tänker du kring ditt personliga varumärke?

Foto t h: Jens C Hilner

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Det du tänker, gör & säger har betydelse!

  1. Jag tycker att det är fint att man vårdar och tar hand om sig själv och sitt varumärke, idag behöver vi nog det mer än förr. Jag står för mina tankar och med vad jag tycker annars är jag ju inte jag.
    //m

  2. jag känner att det är viktigt, men samtidigt börjar urvattnas på något sätt, eller helt enkelt bli mer naturligt. Läste något om att det var när carl bildt twittrade vintips till någon (förmodligen känd person. minns inte vem) som det där togs ner på jorden. alla får vara vanliga på. Alla ÄR vanliga.
    och det är svårt, jag både vill och itne vill.
    tänk ett steg längre, var är skvallerpressen på väg? skapar vi det själva nu?
    ska mina barn behöva växa upp och tro att de måste sköta sig från dagis för att ha en chans att bli president?
    eller kommer allt bli accepterat och lullas ihop till ett?
    Själv tänker jag inte så mycket, har fått bekräftelse på att det är okej att vara som jag är så jag fortsätter som vanligt.
    inom rimliga gränser naturligtvis, men de gränserna har/hade jag även innan och icke-digitalt.
    och skulle jag säga något ”fel” så skapar det ju mitt varumärke ändå, en utveckling av det.
    har visst mer åsikter än jag trodde;)

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

