Petra Liuski

Aldrig på en tisdag – hur ska jag kunna välja?

2 kommentarer

Det här har inte hänt på länge – att jag vaknar utsövd och taggad. Och jag tror aldrig det hänt på en tisdag. Någonsin. Det måste betyda att det här blir en bra dag!

Jag har en sådan där känsla av att vilja göra allt på en gång – alla idéer och tankar snubblar över varandra, armbågas och trängs för att få komma längst fram. För att få få första tjing på möjligheten till förverkligande. Det är en härlig känsla, det sticker jag inte under stol med. Däremot är det faktiskt svårt att agera grindvakt åt sig själv. Alla mina idéer är ju fantastiska (…ja, i minvärld alltså…). Hur ska jag kunna välja?

För att förenkla just den processen för denna tisdag ska jag beta av de där femton att-göra-sakerna först, sedan får jag se hur mycket tid och energi det finns kvar till nya idéer. 🙂 Idag ser jag annars fram emot tre härliga möten och lite coaching. det blir en riktigt bra dag det här. Det hör ni ju. Önskar givetvis er detsamma.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Aldrig på en tisdag – hur ska jag kunna välja?

  1. härligt!
    haft den där känslan, framförallt var min söndag så! Och höll i sig ända till igårkväll då jag mäktade med både en äkta storhandling på ica maxi och en riktig surdeg med att föra in alla kundkort i dataregistret! Hurra för sånna dagar!
    (däremot inte sprudlande pigg nu. luft ur, men en sten lättare)

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

