Petra Liuski

Föreläsning, familjetid & våfflor

2 kommentarer

image

Vilken härlig helg jag haft! Här är en resumé. Helgens…

…godaste: entrecôten i fredags
…mysigaste: kramarna
…härligaste: lyckan i Jonahs ögon då han cyklade på nya cykeln
…tradigaste: bilfärden på 13 mil i snöyra/modd
…behövligaste: långa sömnpass
…roligaste: bilbana de luxe
…skönaste: promenader
…smask: våfflor
…jobbigaste: att ta tag i det där jag skjutit på
…wow: affärsidén som tar form
…neeeeej: tiden som går för fort
…bekräftelse på att jag är rätt ute: föreläsning om sociala medier

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Föreläsning, familjetid & våfflor

  1. kul med ny affärsidé! Och härligt med välbehövlig helg

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

