Petra Liuski

Mitt syndaste ger mig boost

Lämna en kommentar

Ja, jag tycker att det ska finnas ett ord som ”syndaste”. Användbart. Jo, det jag tycker är mest synd just nu för min egen del är att jag inte hunnit med att läsa och uppdatera mig på bloggar jag gillar att följe. Det gör mig ledsen.

Men vet ni – i helgen ska jag läsa ikapp en del tänker jag. Faktum är att det känns riktigt mysigt och trevligt. Tänk att få läsa hundratals inlägg och inspireras. Vilken boost! Jag kommer att vara omöjlig att ha och göra med på måndag 😉 – jag ser framför mig en överstylad pysselfia smaskandes på brownies. Ha, ha – ja bara tanken räcker.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

