Petra Liuski

Vad består ditt survivalkit av?

1 kommentar

image

Nytt kontor kräver ny låda för överlevnad i eventuell krissituation. Utöver det självklara som dator, telefon och kaffe finns det här i min. Känner jag mig själv rätt kommer det snart att finnas lite kontanter, linsvätska, putsduk och hårspray däri också.

Vad har du i din?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Vad består ditt survivalkit av?

  1. Jag är typ inofficiell världsmästare på survival kits! I jackfickor, ryggsäckar, resväskor, neccesärer, skrivbordslådor, pennburkar, på nattduksbord och badrumshyllor finns allt. Huvudvärkstabletter, magkatarrsmedicin, insulin, nålar, nässpray, snabbförband (hatar plåster), öronproppar, usb-minne, headset/hörlurar, laddarsladd till telefonen osv osv. Mina jobbarkompisar vet vart de ska vända sig när olyckan, sjukdomen och glömskan slår till 🙂

    Min nya resväska – vackert rosa (!) för att hittas på bagagebandet – har snabbt fått smeknamnet husvagnen.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

