Petra Liuski

En post på min wall som berör och peppar – TACK!

2 kommentarer

Nina Jansdotter, foto: Jens C HilnerSådant här gör mig obeskrivligt glad och tacksam – en post på FB från min fantastiska medförfattare.

”Hatten av för min helt fantastiska medförfattare till boken ”Facebooka smartare” som ni snart kommer att kunna gå tillgång till. 

Vilken arbetshäst och vilket gott humör du har Petra Liuski. Alltid ser du möjligheterna och alltid bara kliver du in och lär dig nya verktyg etc med en snabbhet som gör mig till en snigel i jämförelse. Dessutom är du en fantastisk empatisk och stöttande vän också samtidigt. Jag kan inte annat än att tacka universum för att du har kommit min väg och jag ska göra allt jag kan för att hjälpa till med att stärka ditt varumärke som den expert du redan är på sociala medier och kommunikation. Det är en ära att få samarbeta med dig ♥”

 

foto: Jens C Hilner

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “En post på min wall som berör och peppar – TACK!

  1. Men så klart, Petra! Sug åt dig av bekräftelsen – den är säkert mer än välförtjänt. 🙂

  2. Vad fint. Alltid roligt att få uppskattning för det man gör. Du verkar vara en supertjej att jobba med.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

