Petra Liuski

Jag vill leva mitt liv!

3 kommentarer

Det händer saker hela tiden just nu för mig i mitt yrkesliv. Min och Nina Jansdotters bok är lanserad och har mottagits på ett sätt som jag aldrig kunnat tro. Idel positiva toner och stor spridning redan efter en vecka!

Utöver det har jag lanserat webbsida för mitt nya ab, www.gepardcc.se, och fixat en del med både det ena och det sjunde vad gäller logotyp, trycksaker och annat. Mellan varven har det varit sedvanligt jobb, konferensbesök i Luleå, en tripp med chokaldwebbutiken till Vegomässan över helgen och så en massa spännande och framtidsflirtande möten.

Det är knappt så att jag hänger med och greppar allt roligt jag får vara med om! I morgon kommer en lokaltidning för att intervjua mig och nästa vecka ska jag en sväng till Göteborg på en Facebookkonferens. Jag vill leva mitt liv just nu. Helt klart 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Jag vill leva mitt liv!

  1. Jag har knappt hunnit uppdatera mig på sistone, men vad roligt med boken och framgångarna, stort grattis!

  2. Grattis! Njut

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

