Petra Liuski

Bloggpausen avslutad…

4 kommentarer

Det är en del som undrat. Frågat. Vad hände? Ska du aldrig blogga mer? Svaret är att jag aldrig planerade någon paus från bloggandet men att det skett naturligt.

Lansering av nytt företag, onlinebok och diverse andra större projekt tog all energi på sidan om familjen under försommaren. Det fanns inte en sekund kvar av dygnet för inspiration. Men jisses vad kul det varit! Och utvecklande.

Kort efter den uttömmande ruschen kom en skön och välkommen paus genom semester och sommar. Jag valde då att knappt vara engagerad alls i sociala medier, men nu är jag på gång och mer laddad än någonsin. Så ducka, nu kommer jag! 🙂

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Bloggpausen avslutad…

  1. Du är en sann inspirationskälla Petra! Jag hoppas vi ses snart igen 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

