Petra Liuski

Fräschar upp och gör om här på bloggen

Lämna en kommentar

Med nya tag och med nya mål i livet vill jag passa på att byta utseende på min blogg. Det mesta känner ni igen, ni som följt mig, men lite nytt muntrar alltid upp – eller hur? Denna lilla makeover kommer också lägligt då jag planerar att blogga lite oftare än jag gjort den senaste  tiden. Inläggen kommer såsom tidigare att handla om mig och min vardag. Det blir en del reflektioner, matinlägg och företagarsnack. Till det blandas familjeliv, jobb och allt annat som råkar hända i livet. Så med det sagt hoppas jag att ni fortsätter kika in och att ni gillar den nya sidan som börjat ta form.

(Headern är en tillfällig dito tills en ny och fräsch dyker upp framöver)

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

