Petra Liuski

Håll tummarna i pausläget

2 kommentarer

image

Idag postade jag min begäran om omprövning av beslutet som Försäkringskassan avslagit tidigare. Nu följer en tid av väntan. En tid i pausläge. Och även om jag egentligen vet att jag inte kommer att vinna så hoppas jag.

Det omöjliga kanske inte är omöjligt ändå. Tänk om…. Tänk om jag får ett positivt besked gällande detta så kan det i sin tur ligga som en avsevärt mycket bättre grund för min föräldrapenning än dagens utgångsläge. Tänk vilken underbar känsla det vore att få det beskedet. Att kunna leva i en ok vardag rent ekonomiskt! Det drömmer jag om nu. Tills dess…paus.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Håll tummarna i pausläget

  1. Håller verkligen tummarna!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

