Petra Liuski

Mina två fina pojkar

1 kommentar

Jonah & Jesse 11:2

Jonah & Jesse 11 februari 2013

Här kommer ett tillfälligt besök från bebisbubblan för att visa att jag lever och mår bra. Och att jag numera är tvåbarnsmor. Det är lite svårt att greppa tycker jag, men det sjunker in mer och mer. Vilka känslor och vilken lycka! Det jag trodde var omöjligt – att älska två barn lika mycket – har överbevisats redan efter några dagar. Det är möjligt och det är så naturligt.

 

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Mina två fina pojkar

  1. Fantastiskt! ❤

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

