Petra Liuski

Topp fem saker jag längtar efter

Lämna en kommentar

jonah ute.jpg

Jag drabbades av längtan mitt i den här tärande bebisbubblan där feber och värk har gjort mig sällskap. Jag längtar efter sådana där saker, som egentligen inte är så märkvärdiga men som gör massor för själ och sinne. Här är mina topp-fem-saker jag längtar efter just nu:

1. några timmars ostört kvalitetsumgänge med Jonah

2. en natts sömn, eller åtminstone tre timmars sömn i sträck.

3. ett hårt träningspass följt av bastubad och slappande

4. ett gapskratt

5. ett lååångt och härligt frisörbesök

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

