Petra Liuski

Ogjort men det hänger på skålen

Lämna en kommentar

image

Fotografbesök igår och mäklarpåhälsning idag. Det slår mig då att vi inte gjort något av de där makeovrarna vi skulle göra… Vad hände med nya möbler och omstylade rum? Två och ett halvt år har passerat. Man blir lätt hemmablind och låter annat prioriteras, det kan jag intyga. Kan kännas lite synd just nu. För att inte tala om vilken otur det är att vi inte har ett sådant där tillfixat sterilt hem nu inför alla bilder som ska locka köpare. :/

Nåja, en fördel med foto och kommande visningar är att vi nog aldrig haft så undanplockat och välordnat hemma. Alltid något.

Nu återstår väntan för att se hur intresset för vår radhusgavel är och vad vi kan tänkas få för den. Och ja, jag tror att skålen med citronerna gör susen!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

