Petra Liuski

Äntligen vänder det – bring it on!

1 kommentar

Glad

Efter en dryg veckas kämpande i motvind – med magåkomma, vab och diverse andra mer eller mindre ovälkomna tillägg i vardagen känner jag hopp. Känslan är underbar. Hopplösheten har försvunnit och magen har lugnat sig, visserligen med mensvärk som tagit dess plats, men ändå. Tankarna som varit låsta och humöret som varit i botten verkar ha fått vingar och ersatts med hopp, kreativitet och inspiration.

Och med den grundstabiliteten, mina vänner, känns det som om jag klarar vad som helst. Den känslan älskar jag! Så bring it on igen – nu är jag redo.

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

En tanke på “Äntligen vänder det – bring it on!

  1. Härligt, Petra! Bring it on! 🙂
    kram
    Annika

Kommentera gärna, det uppskattar jag!