Petra Liuski

NU kör vi allihop!

Lämna en kommentar

60 av 60. Idag är dagen då vi sätter igång. Hoppas ni är lika peppade som jag!

Nu gäller alltså nedräkning från 60 dagar till 0. Det handlar om rörelse 60 minuter om dagen. För er som missat – kolla här.

Min motion idag blir en powerwalk på 45 minuter med peppande musik i lurarna, och utöver det en hel del rännande vilket kommer att täcka de resterande 15 minuterna med råge. Det känns inte det minsta motigt denna dag ett – jag har massor av energi och kämpaglöden inställd på max.

Så kom igen – nu kör vi!

Pssst – kom ihåg att hänga med på twitter (#60×60) och Facebook. Berätta vad du gjort, vad som gått bra eller vad som känns jobbigt! Vi peppar varandra att klara utmaningen.

Bild: petra.livskick.nu

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!